Tuláčka Cita

02.06.2013 10:15

V utorok 28.5.2013 sa manžel vybral s Tinou a Citou na prechádzku. Išli známou trasou ako obvykle na koniec Senice k nákupnému stredisku Family centrum. Často tam s nimi chodím, len viem, že nesmiem Citu pustiť na pole. Dôvod - pole za Family centrom je plné zajacov a Cita mi ide utrhnúť vodidlo ako ju to láka. Zabudla som manžela upozorniť, ani ma nenapadlo, že ju na to pole pole pustí! Tak pániček o 16.00hod. pustil Citu na pole, zbadala zajaca, odbehla a viac sa nevrátila! Čakal na mieste, odkiaľ ušla do 01.00hod. v noci. Nevieme ako ďaleko ušla, možno až do susednej dediny, ale prežili sme horor. Ja som ju čakala doma pri otvorenom okne. Cita sa sama vrátila o 01.00hod. v noci, zaštekala pri vchodových dverách. Prišla celá zablatená, unavená, šokovaná. Musela prejsť cez most, tri cesty, jednu hlavnú - ešte, že v noci nie je hustá premávka. Doma hneď do vane, napila sa, najedla, nechcela sa s nami ani baviť a hneď zaspala. Na druhý deň nechcela ísť von, držala sa pri nás ako magnet, celý deň prespala. Cituška je rozumná, keď našla cestu domov a my máme poučenie, že ju nesmieme pustiť na druhé pole. Máme vytipované polia, kde máme istotu, že neujde. Tuláčka už je v poriadku a zase ju to láka túlať sa. Poslúcha na slovo a nedovolí si sama odbehnúť. Sme šťastní, že to dobre dopadlo :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Pravdepodobná trasa a návrat domov.

 

 

TOPlist