Medzinárodná výstava psov, Trenčín 23.-24.1.2010

26.01.2010 17:27

 

Nedeľa, 24.1.2010

Posudzovanie jazvečíkov začalo presne o 09.30 hod., rozhodca MVDr.Piskay Vladimír. Celkový počet vystavujúcich jazvečíkov:

jazvečík hladkosrstý - počet 25,

jazvečík dlhosrstý štandard - počet 2,

jazvečík dlhosrstý králičí -  počet 4,

jazvečík dlhosrstý trpasličí - počet 9,

jazvečík hrubosrstý - počet 29.

Cita súťažila v triede pracovnej spolu s Judy Trias Duo, ktorú predvádzala pani Fairaislová Lenka. Získali sme pekné ocenenie Výborná 2, reserve CAC a reserve CACIB. Patrí jej veľká pochvala.

Cite sme kúpili malú búdičku, teraz má doma dva pelíšky - môže si vyberať. Nesmeli chýbať ani sušené črievka, tie má ako pamlsok najradšej. Už sa chystáme na ďalšiu výstavu v marci 2010 do Nitry.

 

 Posudzuje rozhodca MVDr.Piskay

 

 Panička ma predvádza

 

 Pán rozhodca, páči sa ti môj postoj?

 

 Ja a moja súperka Judy Trias Duo, ktorú predvádzala p.Fairaislová Lenka

 

 Moja nová búdička

 

 Ako odmenu som dostala plyšového potkana :)


 

 

TOPlist